4 טעויות נפוצות בעיצוב המטבח

המטבח משעמם אתכם ואתם חושבים לעצב אותו מחדש?
קיבצנו עבורכם 4 טעויות נפוצות בעיצוב המטבח...

1

עיצוב מינימליסטי

רוב הציבור מעדיף מטבח נקי בעיצוב מינימליסטי אך הבעיה המרכזית בכך היא חוסר החשיבה על הכלים ומוצרי החשמל במטבח. אחת הדרכים להסתיר אותם היא חשיבה על מקומות אחסון נוספים במקום אותם מדפים העמוסים בציוד.

2

הוסיפו פריט עיצובי במטבח

מעוניינים להתקדם למטבח בעיצוב חדש אבל אתם עדיין "תקועים" על העיצוב הישן, אנו מכירים את ההרגשה. נכון, קשה להשתחרר מהעיצוב הישן אבל כל שינוי מתחיל בצעד קטן. חשבו איזה פריט תוכלו להוסיף למטבח שהקרובים אליכם יראו אותו וידעו שהוא ייחודי למטבח שלכם.

3

זול עולה יקר

חשוב לזכור שחסכון בחומרי גלם יגרום לכך שהמטבח שהשקעתם עליו ממיטב כספכם ייהרס ביתר קלות ממטבח בעל תו תקן. מטבח בעל תו תקן משמש תעודת ביטוח לכל דבר, תו התקן יבטיח שמטבח עשוי מחומרי גלם איכותיים ושהוא עבר בדיקות בטיחות מחמירות.

4

ארגון וסידור הארונות העליונים לתחתונים

קיימת חשיבה מוטעית שככל שיהיו ארונות ושטחי אחסון במטבח כך לא יראו את הכלים והציוד החשמלי. אך גם בהוספת ארונות מטבח חדשים, חשוב לתכנן את הגובה בין ארונות המטבח העליונים לתחתונים, שהרי אתם הולכים לבשל, לחתוך ירקות ואף לשטוף כלים. תכנון לא נכון ביחס בין הארונות העליונים לתחתונים יגרום לכך שהמטבח שהשקעתם עליו ממיטב כספכם לא יהיה נוח לשימוש יום יומי.